sâmbătă, 17 iunie 2017

Fiasco ... sau nu?

Mânat de la spate de vremea bună și de succesul răsunător al ultimei ieșiri, miercuri 14.06.2017 am luat drumul unui râu drag mie.
După o așteptare cam lungă prin birourile ocolului silvic pentru obținerea autorizației de pescuit, datorată în special sistemului birocratic greoi, într-un târziu, în jurul orei 10, am ajuns pe malul răului unde am avut o a doua dezamăgire a zilei: râul mare, învolburat, apă tulbure, improprie pescuitului cu muște uscate.
Nu m-am dat bătut și echipat corespunzător am plecat în explorarea unor porțiuni din amonte unde, spre rușinea mea, nu am ajuns. Date fiind condițiile, nu mi-am făcut mari speranțe în ceea ce privește numărul capturilor ci mai degrabă mi-am făcut griji ca nu cumva să plec de pe râu cu rușinea necapturării nici unui pește. Și a fost cât pe ce!
În imagini, filmul zilei.











De final, am rămas doar cu bucuria ieșirii, cu imaginea unor locuri minunate, cu liniștea conferită de pădure și o ... captură, din trei prezentări! Aaa! M-a bucurat să aud la ocolul silvic că râul este populat anual cu puiet obținut în păstrăvăria proprie. Mai rar așa ceva!
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu