marți, 15 octombrie 2019

Hai-hui prin pusta bănățeană (XIV) - Clenuți "tomnatici"

După mai multe partide în care am căutat în mod special avatul, ce nu s-au încheiat cu rezultate notabile dar vor face subiectul unei alte postări, profitând de vremea deosebit de bună și călduroasă mi-am zis că e momentul unei partide de pescuit la muscă uscată la clean.
Împreună cu prietenul Fane am luat drumul Bârzavei.
Ajunși la fața locului aveam să dăm peste o apă deosebit de scăzută și de limpede.
Nu după mult timp aveam să ne dăm seama că avem de a face cu pești mofturoși și că nu vom avea șanse de izbândă decât dacă vom lansa muștele/nălucile sub vegetația de pe maluri astfel că vrând-nevrând întreaga partidă s-a transformat într-un concurs de genul cine pierde mai multe muște, respectiv lingurițe rotative. Câștigătoare au ieșit sălciile de pe malul opus care-și purtau cu mândrie noile trofee pe lângă cele deja existente (plute, lingurițe, etc.)!
Trecând la pescuitul în sine, nu mă pot plânge de lipsă de activitate doar că mărimea peștilor ce au atacat musca a fost una mică spre medie, variind undeva în jurul a 20 cm. În fotografiile de mai jos doar exemplarele ceva mai răsărite.
Una peste alta ne-am bucurat de o zi însorită și călduroasă de octombrie.












Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Un comentariu: