sâmbătă, 22 martie 2014

Hai-hui prin pusta bănățeană (I)

Primăvara timpurie și temperaturile deosebit de ridicate din ultima vreme au reușit să mă convingă să ies pe apă. I-am dat "calului albastru" (motocicleta mea Honda Transalp) jăratec (a se citi benzină) și am plecat spre râul Timiș, dornic să pescuiesc cu muște uscate.
Am găsit un loc care să-mi permită accesul la apă, mi-am pregătit și ajustat echipamentul, inclusiv ochelarii polarizanți și ... intrat în apă aveam să-mi aduc aminte că totuși este martie! Am depășit momentul și m-am îndreptat spre acele locuri unde bănuiam că pândesc clenii, ajutat de faptul că apa era scăzută și limpede.


Primele lansări de dezmorțire și de reacomodare cu lanseta Scott A4 #4, având la capătul leaderului o muscă uscată Black zulu #14 și primii prezenți ... obleții!
Ajutat de vântul din spate, lansările devin din ce mai precise și rezultatele nu au întârziat să apară! Un clean, mai mititel, poză și eliberat! Și apoi al doilea...



După care un clean mai răsărit! O adevărată încântare în lanseta de #4!


Deplasare amonte cu pași mici, lansări în apropierea malurilor, pe mai departe Black zulu #14, pești prezenți dar suspicioși și lipsiți de nerv! Ceva ratări și apoi alți cleni!


La un moment dat, ca la un semnal invizibil, nici o ridicare la muscă, nici o prezentare! Ajuns acasă aveam să-mi dau seama de motivul acestui refuz: presiunea atmosferică în scădere!
O ultimă fotografie și punct! 100 % C & R! Sufletul plin de bucurie! Bucurie umbrită doar de așa-zișii iubitori de natură, de fapt niște "grataragii", care au apărut la scurt timp după venirea mea și au poluat fonic zona cu muzică de proastă calitate și manifestări greu de descris, asezonate cu alcool din belșug...


Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu