miercuri, 24 decembrie 2014

La mulți ani 2015!

Finalul fiecărui an este, ca-ntotdeauna, moment de bilanț și de aspirații! 
Un an care din punctul meu de vedere a fost total atipic, nefavorabil muscăritului în cea mai mare parte a sa, datorită ploilor abundente ce au făcut ca apele să fie crescute și tulburi, de unde și numărul scăzut al ieșirilor.
În cazul confecționării muștelor artificiale, pot spune că am continuat aceeași linie cu care v-am obișnuit: simplu și eficient! Dar cei mai în măsură să vorbească despre acest subiect sunt cei ce au apelat la serviciile mele...

Happy New Year 2015!
Pentru că anul 2015, este anul când voi împlini o vârstă rotundă și suficient de consistentă, îmi doresc să fiu sănătos, să-mi pot încăleca "calul albastru", cât mai multe ieșiri și dacă este posibil chiar o ieșire în afara țării, articole interesante și noi creații care să îmbogățească Galeria muștelor artificiale!
La final, le mulțumesc tuturor acelora care au vizitat acest blog și colaboratorilor apropiați, le doresc Crăciun fericit și An Nou fericit, cu multă sănătate și cu multă bucurie!
Lansări precise și pești pofticioși! Fir întins în 2015!
LA MULȚI ANI!

Un comentariu: