marți, 1 septembrie 2015

Semieșec la sfârșit de august

În concediu fiind, după patru zile de pescuit și mai bine de 910 km parcurși pe motocicletă în cele mai variate condiții, de la asfalt la drumuri forestiere, nu mă pot lăuda decât cu ieșirea în sine, cu bucuria dată de frumusețea locurilor și cu imortalizarea unor crâmpeie din natură. Să nu uităm de reîntâlnirea cu mai tânărul meu prieten Alin, lucru ce pare să devină tradiție!
Am încercat refacerea traseului din iunie dar seceta prelungită și-a lăsat amprenta peste toate râurile vizate: ape scăzute și foarte limpezi. Oricum nu-mi făcusem mari iluzii!
De această dată nu mă pot lăuda cu nici un păstrăv prins, singurul care a răspuns eforturilor mele de a pescui cu muscă uscată fiind cleanul.
Mai jos, filmul ieșirii în imagini însoțite de comentarii acolo unde este cazul.

Ziua 1: Cerna
Alin cu primul și ultimul păstrăv al partidei de pescuit. 1-0 spinnig vs fly fishing


Alin insistă!

Relicvă

Sfârșit de partidă!
Ziua a 2 a: de pe pod se vedeau 2-3 cleni...
...de la nivelul apei fiasco total!
Ziua a 3 a: cursul inferior al Mraconiei







Ziua a 4 a: cursul inferior al Mraconiei









Numărul clenilor capturați a fost mult mai mare dar i-am imortalizat doar pe cei mai reprezentativi. Cu toții, indiferent de mărime, au răspuns la o muscă din foam: Race car beetle!
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu