sâmbătă, 29 iulie 2023

Ieșirea contează! (1)

O zi prielnică, pe o apă limpede, cu muște uscate... pești puțini!
Așa că ieșirea de ieri se poate înscrie liniștit la categoria "Ieșirea contează!" (vorba unui amic) datorită numărului redus de prezentări și de capturi, fenomen parcă din ce în ce mai des întâlnit în ultima vreme pe apele aflate în atenția mea.
Din acest motiv mi-am propus ca de aici înainte să trec sub această titulatură acele partide care nu s-au dovedit a fi unele dintre cele mai "fructoase" din punct de vedere al pescuitului (număr mic de capturi) dar care, ca de fiecare dată, se dovedesc benefice pentru starea fizică și mentală.
Revenind, ieri, după numeroase zile caniculare, am avut parte de o zi cu temperatură prielnică și de o apă limpede, cu un debit normal pentru această perioadă a anului.
Chiar dacă peisajul general este același, nu mă satur de frumusețea sa și nu mă opresc în a observa prin comparație cu ieșiri trecute schimbările petrecute, de cele mai multe ori viiturile dovedindu-se modelatorii de bază!
Doar trei păstrăvi au ajuns "vedete", pozând în fața aparatului foto.
În rest, liniște și pace!
Pe lângă fotografiile de mai jos, aici (click) un scurt material video.








Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu