joi, 11 iulie 2024

10 pe 10!

Ieri, 10 iulie 2024, am lăsat în urmă căldura sufocantă a orașului pentru a mă răcori în apa râului Z la umbra pădurii și evident să mai păcălesc ceva "pistruiați".
Apa limpede, numai bună pentru pescuitul cu muscă uscată, dar mai mică decât acum cinci zile.
Mi-am zis că e timpul să renunț la clasicul emerger și să încerc o partidă cu niște "caddis/sedge" din producție proprie.
Pe mal urme proaspete de cizme semn că cineva a fost recent la pescuit, iar dacă a fost localnic sigur s-a aplicat un "tratament" de început cu râme sau corobeți, iar de final o "împachetare" în făină și ulei...
Cu o oarecare tristețe în suflet am început partida.
Fără a fi o partidă ieșită din comun s-a dovedit a fi o partidă reușită prin aceea că deși temperatura a fost una ridicată peștii s-au hrănit și nu au făcut mofturi la muștele prezentate, spre bucuria mea. 
Nu mai punem în calcul răcorirea! O răcorire căreia aveam să-i duc dorul după ce la plecarea din pădure termometrul de bord arăta 28℃, iar la destinație 38℃!
Cronologic, sub formă de imagini, iată cum au stat lucrurile:






















Varianta video aici!
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși! 
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu