sâmbătă, 6 iulie 2024

Apă mare, pești puțini

După o perioadă caracterizată prin instabilitate atmosferică, cu furtuni și ploi abundente, temperaturile diurne și cele nocturne au mai scăzut. 
Am așteptat două-trei zile ca apele să se limpezească și ieri am luat calea râului Z (am luat decizia de a "coda" râurile!😉).
Ajuns la fața locului aveam să dau peste o apă mare pentru luna iulie în comparație cu anii trecuți, dar limpede, incredibil de limpede!
Pe întreaga partidă de pescuit aveam să văd urmările furtunilor și viiturii create: copaci dislocați, ramuri rupte, acumulări de lemne (baraje), semne de ieșire din matcă ale râului, colmatări cu nisip ale unor tăuri și chiar dispariția unor locuri bune de pescuit.
La capăt de leader, ca de obicei, o muscă uscată, clasicul de acum Grunter emerger în variantă ady_fly.
Dacă întreaga partidă ar fi decurs la fel ca debutul său, probabil ar fi fost una dintre cele mai prolifice: un păstrăv și o ratare din același tău!
Nu mă pot plânge, a fost o partidă reușită, dar parcă mi-aș fi dorit mai mult mai ales la cum a arătat apa! 
Atât de bine încât atât în timpul partidei, cât și atunci când am urmărit filmările pentru montaj, mi-am zis "că e imposibil ca de aici să nu cadă nimic!"... și n-a "căzut"!
Singurul regret vine mai mult dinspre lipsa de inspirație în a filma anumite acțiuni, chiar dacă ele au fost ... ratări! 










Varianta video aici! (click)
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși! 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu