sâmbătă, 14 iunie 2014

Atelier - iunie 2014: Muște uscate pentru clean, nimfe, streamere

14.06.2014
Este ziua în care am reușit să finalizez un număr de 50 de muște uscate pentru clean ce vor ateriza pe plaiuri arădene. Modelele sunt unele cunoscute, drept pentru care atașez doar o fotografie de grup!

50 flies for chub!

18.06.2014
Alte 20 de muște artificiale din aceeași categorie ce vor ateriza pe plaiuri buzoiene.


19.06.2014
Câteva nimfe și niște streamere.


20.06.2014
Mi-am îmbogățit cutia cu muște uscate pentru clean cu o nouă realizare, căreia eu i-am spus lăcusta neagră.
Să sperăm ca va fi pe placul clenilor. Vă voi ține la curent! 


Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

2 comentarii:

  1. Frumos. Abia astept sa le incerc. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutari domnule Adrian. Am primit mustele, iar calitatea lor estetica, cat si cea practica e uimitoare. Le-am testat atat pe Mures, Tarnava, cat si pe rauletul din orasul meu , prinzand cleni, obleti, bibani soare, rosioare, sabioare, si scobari in unele perioade, atat pe apa limpede, cat si tulbure. Nu cred ca exista peste sa poate rezista unor asemenea creatii care , din propria experienta, nu se compara cu alte muste din orice magazin. Abia astept sa ies din nou la o partida de pescuit la musca uscata cand voi avea ceva timp , dar pana atunci, aveti un nou client si un nou ucenic. Fir intins!

    RăspundețiȘtergere