duminică, 22 iunie 2014

Fly fishing in the city (VII)

După mai multe zile în care am fost pe malurile Begăi, fără vreun rezultat și doar exersând castingul, încurcat fiind ba de vremea capricioasă, ce stătea sub spectrul ploilor imediate, ba de lucrările de amenajare ale malurilor, ce au făcut ca apa să se tulbure, am plecat azi în jurul prânzului cu speranța că lucrările sunt sistate fiind duminică și poate apa este mai limpede. Din păcate nu a fost așa: apa pe mai departe tulbure, iar pe suprafața sa plutea la vale material vegetal (papură, iarbă)!

Partea râului rămasă încă virgină
Am pescuit pe mai toate locurile unde anii trecuți am avut satisfacții, din păcate mai nimic!
Pe finalul partidei de pescuit, norocul mi-a surâs: o lansare din apropierea podului de cale ferată și la gândăcelul de foam s-a ridicat un clean mai răsărit, pe care nu l-am ratat! Mai greu de ridicat pe malul înalt, foto și eliberare! Cărămizile din fotografie sunt parte din fostul pod de cale ferată.


A fost o partidă de pescuit în care am testat și alte tipuri de muște artificiale, acestea stârnind interesul clenilor (cei drept puțini), dar o ruptură și vreo două ratări m-au făcut să rămân doar cu peștele din fotografie. Totuși am plecat cu mintea limpede, relaxat și cu sufletul plin de bucurie.
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu