duminică, 15 iunie 2014

Fly fishing in the city (VI)

Nu am putut părăsi orașul din motive bine întemeiate, așa că am optat pentru o partidă de muscărit în oraș. La fel ca în anii trecuți am pescuit în apropierea ultimului pod al orașului: Podul Modoș.
A fost o oportunitate de a testa lanseta Greys 50 clasa #6.
Surpriza a venit din debutul lucrărilor de reabilitare ale malurilor canalului Bega și din numărul mare de pescari existenți pe aceste maluri, 99% dintre aceștia fiind pescari la staționar! Vă puteți închipui cum arătam eu printre aceștia! Și ca de obicei nu au lipsit replicile malițioase sau neinspirate la adresa muscăritului, de genul:
- Bă, la ce-ți trebuie fir atât de gros!? Ce vrei să prinzi cu el?
- Uite ală dă la păstrăv!
Fără cuvinte!
Și de parcă cele de mai-sus nu ar fi fost suficiente s-a dovedit a fi și duminica plimbărilor cu barca, potentații zilei etalându-și diferitele tipuri de șalupe și ambalându-și motoarele!
Mi-am văzut de treburile mele și la scurt timp am avut primele atacuri, dar și primele ratări. Peștii, cam mofturoși, mi-au pus ceva probleme prin suspiciunea manifestată. Cu toate acestea am reușit să păcălesc trei cleni (doi mai mici și unul ceva mai răsărit), la scurt timp unul față altul. Evident, rapid eliberați după fotografia de rigoare.




Au urmat alte locuri, alte lansări, alte ratări. Și vă rog să ma credeți pe cuvânt, nu este una pescărească, peștii ratați au fost pești cu gabarit. Clar ceva nu a funcționat!
De vină poate să fie fost faptul că m-am acomodat mai greu cu noua lansetă și cu noul fir sau poate atmosfera încărcată și moleșeala datorată căldurii sau poate apa scăzută și curentul slab?
Una peste alta a fost o după-amiază plăcută.
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu