duminică, 4 august 2013

Atelier - august 2013: Muște ude pentru clean

Week-end. Canicula s-a instalat peste oraș, aducând cu ea temperaturi de peste 35 C! Și pentru că nu am avut curajul s-o înfrunt direct, am trecut în fața mesei de lucru și am confecționat muște artificiale. Nimic spectaculos ținând cont că, sunt două modele cunoscute și accesibile chiar începătorilor în ale fly tying-ului: Black zulu și Red tag! Ambele modele în variantă wet (ude).

Vitamine pentru "muscari"!
În final au rezultat 40 de muște artificiale, câte 20 din fiecare model, confecționate pe cârlige Kamasan B175, mărimile #10, #12, #14 și #16.

Wet Black zulu, ady_fly variant
Coadă: polipropilenă roșie sau segment din pană de cocoș roșu
Corp: dubbing din păr de focă, cerclat cu tinsel (beteală) argintiu
Hackle: negru, 2-3 ture din pană soft (găină, cocoș indian), ușor mai lung decât tija cârligului
Ață de montaj: neagră, 6/0 sau 8/0, în funcție de mărimea cârligului


Wet Red tag, ady_fly variant
Coadă: polipropilenă roșie sau segment din pană de cocoș roșu
Corp: 2-3 remige de păun
Hackle: roșcat, 2-3 ture din pană soft (găină, cocoș indian), ușor mai lung decât tija cârligului
Ață de montaj: neagră, 6/0 sau 8/0, în funcție de mărimea cârligului
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Un comentariu:

  1. Salut!
    Le-am primit!Totu-i in regulă!
    Ești meșter!
    Mi-au plăcut mult,așa că sper să-ți mai faci timp pentru mine,dacă mai comand alte muște.
    Mulțumesc și s-auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere