duminică, 31 august 2014

La râul lăudat să nu mergi cu sacul!

Aș putea spune că această ieșire din ultima sâmbătă a lunii august 2014 a fost o ieșire în familie, companioni fiindu-mi fiul meu Vlad, ucenic în ale pescuitului și finul Mitică (Dumitru), o veșnică speranță a muscăritului.
Locul de desfășurare al acțiunii a fost același râu din Clisura Dunării unde la începutul lunii august m-am delectat cu cleni deosebit de cooperanți.


Realitatea din teren avea să fie total diferită după trecerea ploilor și revenirea căldurilor: apă scăzută, limpede, curent slab.
Pentru că nu sunt prea multe de povestit, pe scurt: dacă la anterioara ieșire, desfășurată la începutul lunii august și despre care am relatat, am reușit să păcălesc o mulțime de cleni într-un timp relativ scurt și folosind o singură muscă, de această dată a fost nevoie de întreaga zi de pescuit (circa 6 ore) și trecerea de la modernele imitații din foam la clasicul Black zulu pentru a putea păcăli patru cleni!  

Cleanul numărul 1
Cleanul numărul 2

În străfundurile tăurilor se oglindeau în lumina soarelui o mulțime de pești, unii de dimensiuni apreciabile, printre cleni spre surpriza noastră făcându-și loc scobarii!
Peste tot în natură firave urme de toamnă și-au făcut apariția.


Concluzionând, ușoară dezamăgire pentru adulți, delectare pentru juniorul trupei care s-a plimbat nestingherit prin natură, pendulând între mine și finul Mitică. Chiar dacă din punct de vedere halieutic ieșirea nu a fost una deosebit de fructuoasă, faptul că datorită apei limpezi am putut vedea multitudinea de pești ne-a dat speranțe pentru viitor. Per total o ieșire care ne-a prins bine tuturor!
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu