marți, 16 septembrie 2014

Atelier - septembrie 2014: Muște uscate pentru clean: Atomic ant. Lupă cu iluminare

16.09.2014
Zilele acestea am confecționat câteva muște uscate pentru clean din modelele deja prezentate anterior, drept pentru care nu voi mai insista asupra lor. Am revenit asupra unui model ș-anume Atomic ant, pe care l-am regândit pentru a-l face mai flotabil. 

Atomic ant, free style, #14
Dacă doriți să confecționați acest model,  iată materialele necesare:
Cârlig: #14 sau orice altă mărime dorită, de preferință mai mică de #14
Ață de montaj: 8/0 (se poate și mai subțire), neagră
Corp: foam negru și foam portocaliu/galben/roșu, respectând pe cât posibil particularitățile insectei
Hackle: saddle grizzly/roșcat/negru

26.09.2014
Întotdeauna m-am lăudat cu privirea mea ageră, dar iată c-a venit o vreme a scadenței și anii își spun cuvântul, așa că m-am hotărât să-mi cumpăr o lupă cu iluminare. După îndelungi căutări am optat pentru lupa celor de la Stonefly, achiziționată prin intermediul polonezilor de la Taimen.

Stonefly Magnifying Lens Light Vice
Câteva caracteristici în cazul în care sunteți interesați: lungimea brațului articulat este de 30 cm, diametrul lupei este de 9,5 cm, puterea de mărire este de 1,75 ori, iluminarea este asigurată de 8 leduri dispuse circular ce asigură o lumină focalizată, alimentare prin adaptor de 220 V având un cablu de alimentare suficient de lung, preț 66 E.
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu