luni, 8 mai 2017

Atelier - mai 2017

08.05.2017
Ploile abundente din ultimele zile mă țin departe de ape, dar nu mă pot ține la distanță de menghină și ațe!

"Foam"-uri pentru clean
14.05.2017
La dorința unui amic blinker-ist am confecționat niște streamere pe tub pentru știucă, adaptate pentru spinning: sunt lestate suplimentar cu sârmă din plumb. Lungimea lor, cap-coadă, este de 16-17 cm.
Mai jos două fotografii "de grup", iar în galeria muștelor artificiale le regăsiți în mod individual.  



16.05.2017
Alte patru streamere pentru uzul personal în căutarea "dințoaselor", de această dată ușor lestate! Oarecum variațiune pe temă dată dar la o privire mai atentă se pot observa diferențele.



24.05.2017 




25.05.2017
Cu gândul la caracteristicile râurilor pe care intenționez să le vizitez cât de curând și la sporirea flotabilității, mi-am completat colecția de muște uscate cu un model pe care eu l-am denumit Sedgehammer special:

Sedgehammer special #14 / Kamasan B 100
Corp: quill de cocoș roșcat (sau alte culori); se poate folosi și dubbing cerclat cu tinsel argintiu/auriu
Aripi: elk hair, eventual se poate monta peste un fulg CDC de culoare apropiată părului de elan
Hackle: pană de cocoș mai mică decât cea indicată pentru cârlig (aici apare diferența față de modelul clasic unde hackle-ul lipsește, locul său fiind luat de dubbing)
Ață de montaj: 8/0

Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu