luni, 18 septembrie 2017

The end - 2017

Ultimele două zile ale sezonului de pescuit montan 2017 le-am petrecut pe două râuri total diferite din toate punctele de vedere.
În penultima zi am pescuit pe râul care mi-a oferit atâtea satisfacții pe parcursul întregului sezon.
Am decis să explorez zona din amonte a acestuia. 
Din păcate, fără a-mi căuta scuze, data din calendar, răcirea bruscă a vremii, apa mică și limpede au făcut ca doar păstrăvii de dimensiuni foarte mici să răspundă la muștele uscate, cu toate că pe fundul tăurilor se puteau vedea cu ușurință păstrăvi de dimensiuni apreciabile. 
Am rămas doar cu bucățile de peisaj.   










În ultima zi a sezonului de pescuit montan am dat curs invitației prietenului meu Alin și am pescuit împreună pe un râu din zona Mehedințiului.
Din păcate, râul cu pricina este un alt exemplu despre degradarea mediului înconjurător din ultimii ani.
Deși zona și râul sunt deosebit de frumoase mi-a fost foarte greu să pot fotografia un cadru în care să nu apără gunoaie de tot felul... De altfel starea deplorabilă a râului și eventualele acțiuni ce ar trebui întreprinse au fost subiectele principale ale discuției de peste zi cu Alin.
Dar și-n aceste condiții, păstrăvii se încăpățânează să supraviețuiască pe acest râu atipic!
Și chiar dacă în fața aparatului foto nu a poposit decât un păstrăv, au mai fost și alte atacuri sau ratări la musca uscată. Iar păstrăvii nu au fost baș mici!






Și chiar dacă pescuitul în apele montane s-a închis, sezonul de muscărit 2017 continuă!
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu