vineri, 13 octombrie 2017

Fly fishing in the city (XI) - Vineri 13!

După două zile în care am vânturat apa în lung și-n lat cu streamere în căutarea avaților și a clenilor capitali, profitând de vremea frumoasă mi-am zis că e timpul să mai fac o încercare cu musca uscată.

Singura "reușită" în cele două sesiuni de streaming este demnă de a se înscrie în rândul poveștilor pescărești: după o lansare a streamerelui recuperez și simt că s-a înțepenit în ceva, convins că e vegetație acvatică recuperez ușor și nu mică mi-a fost mirarea când la capăt de fir stătea atârnat acest bătrân vobler complet echipat, având prins cârligul streamerului fix în veriga de prindere de deasupra barbetei! Fără cuvinte!
Chiar dacă în preajma malurilor nu se mai vedeau bancurile de pești ca-n zilele trecute nu m-am descurajat și am trecut la fapte. Câteva lansări și coșmarul pescarilor timișoreni și-a făcut apariția: vaporetto!😡


După minute bune de la trecerea aval și amonte a vaporașului apa s-a mai limpezit și timid, timid am avut primele atacuri concretizate asupra gândacului din foam. De remarcat dimensiunile ceva mai mici ale peștilor. Mai jos câteva dintre capturi.




Între timp ușor, ușor, pe nesimțite a început să bată vântul. Un vânt de a dreptul rece și care bătea din toate direcțiile cu intensificări, condițiile de pescuit îngreunându-se considerabil. 
Mă grăbesc spre malul opus unde pare că apa este mai liniștită.

Am reușit "performanța" imortalizării trecerii unui tren peste podul de cale ferată
Nici pe malul opus lucrurile nu au stat mai bine, cu deosebirea că direcția vântului mă ajuta la lansările amonte. Cu chiu, cu vai reușesc să păcălesc câțiva clenuți.




Vântul se intensifică, apa se învolburează, iar la musca mea nu mai răspunde nici un pește. Mă declar învins. O ultimă fotografie și iau drumul casei...


Îmi caut scuze pentru acest semi-eșec: e vineri 13!😉
De fapt, dincolo de vremea frumoasă de peste zi se simte din ce în ce mai mult că a venit toamna... 
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu