marți, 9 aprilie 2019

Hai-hui prin pusta bănățeană (XIII)

Trebuie să recunosc că nu întotdeauna ieșirile sunt fructuoase, fapt dovedit de ultimele trei, atunci când am avut parte mai mult de liniște în natură decât de capturi. Cauzele? Fără a-mi căuta scuze: multiple! De la condiții meteo mai puțin prielnice, ca de pildă succesiunea rapidă a fronturilor atmosferice, la ape scăzute și lipsa de apetit a peștilor. Cine știe, poate și o abordare greșită din partea mea!?
3 aprilie 2019: Pogăniș
Pe un vânt tăios și cer variabil abia am reușit să păcălesc câțiva micro-cleni cu un gândăcel din foam #14. În plus, am rămas cu gustul amar al ratării unui exemplar de știucă la streamer.






7 aprilie 2019: Timișaț
Dacă ar fi să glumesc, deși a fost o zi însorită, mai aveam puțin și deveneam zmeul lui Benjamin Franklin din pricina puterii cu care a bătut vântul! 😀
Așa că am rămas doar cu fotografiile...



9 aprilie 2019: Bega Veche
Mi-am zis că dacă tot începe prohibiția peste două zile să-mi forțez norocul! 
Dar cu toate că a fost o zi minunată, pe o apă extrem de scăzută și de limpede, realizările mele au fost infime...La streamer nimic, iar la muscă uscată doi peștisori...😒

Un oblete pe corpul căruia se văd foarte bine urmele atacului unei știuci!

Până la o nouă postare, prohibiție ușoară pe apele colinare și de șes interioare aparținând domeniului public (11 aprilie - 9 iunie)!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu