duminică, 5 iulie 2020

Pe jumătate mulțumit

Influențat de prognoza meteo, mi-am devansat cu o zi partida propusă de pescuit la clean.
Așa că iată-mă iarăși pe un drum forestier, de data asta ceva mai acceptabil.
Mă așteptam să dau peste un râu cu debit crescut și ușor tulbure, când colo un râu limpede și în cotele lui obișnuite.
Totul părea o "formalitate" dar de această dată fie clenii mari au lipsit, fie au fost apatici astfel că, numărul capturilor demne de luat în seamă a fost mult mai mic decât în anii precedenți.
Apa limpede m-a ajutat să văd puzderia de alevini prezentă mai peste tot, lucru ce m-a bucurat din plin.
O ratare "monumentală" a unui exemplar apreciat la +45 cm, căldura  și atacurile din ce în mai înverșunate ale țânțarilor m-au scos din starea zen și m-au făcut să plec spre casă poate mai devreme decât îmi dorisem.
La întoarcere, de sus de pe drum, în tăul cu pricina, aveam să revăd patrulând exemplarul cu pricina parcă sfidându-mă! 😀 
Mi-am propus ca la următoarea ieșire pe acest râu să explorez zona superioară în căutarea păstrăvului.
Varianta video a partidei o puteți viziona aici!










Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!


Un comentariu: