vineri, 3 iulie 2020

Rari...

Prima zi a lunii iulie a fost ziua în care am făcut prima ieșire pe un alt râu din lista mea de preferințe.
Drumul forestier ceva mai deteriorat decât în anii anteriori m-a cam solicitat atât la sosire, cât și la plecare.
Intrat pe râu mi-am dat seama că e posibil să se repete scenariul de anul trecut când am dat tot peste apă mare și ușor tulbure iar pescuitul cu muscă uscată s-a dovedit dificil. 
După primele două-trei tăuri aveam deja un păstrăv la activ și am crezut că poate m-am înșelat.
Dar avea să nu fie așa: au urmat tăuri și repeșuguri fără nici o prezentare...
Situația avea să se schimbe în porțiunea superioară a râului unde păstrăvii au devenit mai cooperanți și chiar am reușit "performanța" de a lua doi dintr-un singur tău.  De remarcat că, deși rari mărimea păstrăvilor parcă ceva mai mare ca altădată. Au lipsit la apel cei mici. Sper să nu fi fost victimele vreunei viituri!
Un lucru foarte interesant și în același timp deranjant, zborul masiv al unor musculițe asemănătoare cu tăunii, dar ceva mai mici și prezența în număr mare a țânțarilor!
Chiar dacă nu au fost multe capturi, nu pot să mă declar nemulțumit.
Sper ca fotografiile și filmările să vă aducă puțină "răcoare" și liniște sufletească în aceste zile de caniculă.
Varianta video a partidei o puteți viziona aici!














Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!





Un comentariu:

  1. Totul este superb, peisaj, filmare , dar cel mai bun lucru este peștele, nu a dispărut in totalitate pe raurile din Romania.

    RăspundețiȘtergere