joi, 24 iunie 2021

Cel mai scurt drum către casă este... viitura

Marți 22 iunie 2021, după o ieșire nereușită pe un alt râu unde singurul lucru demn de luat în seamă a fost întâlnirea cu o vidră, am avut surpriza neplăcută să constat că râul pe care mi-am făcut debutul în 2021 n-a scăpat de urmările ciclonului staționat zilele trecute deasupra Mării Negre.
Urme ale viiturii peste tot. Diferența dintre cota la momentul respectiv a râului și cota maximă a viiturii am apreciat-o la 1,5-2 m!
Orice insistență nu și-ar fi găsit locul fiind mai mult o acțiune de gen kamikaze!
În atare condiții, după câteva sute de metri parcurși și câteva fotografii, am pus punct expediției și m-am întors în orașul de baștină.
Orice comentariu în plus e de prisos.
 






Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu