marți, 24 august 2021

Foc de paie

După o partidă la păstrăv absolut ratată din pricina apei scăzute și apetitului inexistent al acestora, mi-am zis că poate am mai mult noroc în cazul cleanului.
Dar realitatea avea să-mi contrazică speranțele.
Apa scăzută și foarte limpede abia se scurgea prin albia ce aducea pe alocuri cu un peisaj selenar. Algele în exces de pe fundul albiei m-au făcut să fiu atent la deplasare.
Peste tot urme clare ale viiturii din luna iunie. Multe dintre tăurile (bazinetele) care în anii trecuți aveau apă și de 1-1,5 m (chiar 2 m!) și țineau exemplare capitale, acum le-am găsit colmatate cu pietriș și nisip, apa ajungând cu greu până la genunchi. Despre exemplarele capitale nici vorbă...
Trunchiuri și ramuri de copaci "depozitate" în diverse cotloane ale râului.
Și chiar dacă partida a debutat fulminant cu două exemplare frumoase în decurs de 15 minute, s-a dovedit un foc de paie, terminându-se într-o notă de oarecare dezamăgire datorată în primul rând de lipsa de apetit a peștilor dar și din pricina micșorării populației de clean.
Ici-colo, pe marginea unor tăuri mai adânci, crăcane de lemn dar și diverse gunoaie trădau trecerea unor turiști care n-au putut rezista tentației de a pescui și au confundat pescuitul pe râu de munte cu unul staționar. Mai lipseau mămăliga și pâinea de nădire!
Varianta video a partidei de pescuit aici! (click)










Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu