duminică, 13 august 2023

Nu fiece zi e duminică!

Au trecut trei zile de la ultima ieșire și după ploicica de acum două zile iată-mă la ghidonul calului alb-albastru în drum către același râu pentru a testa dacă ziua de excepție se repetă.
Condițiile meteo în general aceleași, apa la fel, la capăt de leader același Gruntner "special" - dry.
De această dată mi-am propus să încerc și porțiunile din aval.
După nici zece minute de la debutul partidei am în fața aparatului foto un exemplar, urmat de o ratare din același tău! Mi-am zis c-am să dau lovitura!
Dar nu avea să fie la fel: 
- lungi porțiuni de râu în care n-am avut nici măcar o "ciupitură";
- multe atacuri "timide" specifice păstrăviorilor;
- atacuri urmate de drill-uri scurte și apoi eliberarea din cârligul debarbetat:
- uneori neatenția mea, distras fiind de lucruri ce se întâmplau împrejurul meu.
Toate acestea au făcut ca la finalul partidei puțini păstrăvi dintre cei ce au atacat musca uscată să ajungă în fața aparatului foto sau imortalizați video.
Cu toate acestea mă declar mai mult decât mulțumit, fiindcă am avut activitate cu mult mai multă decât anii trecuți în aceeași perioadă a anului.
Reîntors la locul de popas, termometrul de bord indica ... tot 20℃!
De final, nu m-am putut abține și măcar simbolic am strâns câteva doze de aluminiu aruncate la întâmplare de către "iubitorii de natură", dozele urmând a fi reciclate.
Mai jos un set de fotografii, bazat pe cronologie.
Varianta video a partidei aici!
 








 

 
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu