duminică, 3 septembrie 2023

"Mofturi" de septembrie

Canicula îndelungată și insuportabilă m-a ținut departe de malurile apelor, așă că după o oarecare revenire la normal mi-am zis că e timpul să fac o primă vizită pe acest an la un râu atât de drag mie.
Ca de fiecare dată o scurta repriză de "soft-enduro" (3-4 km), ce mi-a crescut adrenalina și mai apoi bucuria reîntâlnirii cu râul.
Un râu  pe care l-am găsit cu apa foarte scăzută și limpede "cristal"!
Deplasându-mă amonte, în timpul partidei de pescuit, aveam să constat și aici efectele viiturilor și vânturilor puternice din iunie: colmatări ale diverselor porțiuni de râu, copaci căzuți, etc.
Ca de fiecare dată la capăt de leader o muscă uscată, de această dată un alt emerger: Challenged Mayfly - variantă proprie.
Știam din experiența anilor trecuți că va fi o partidă dificilă din punctul de vedere al abordării și cu capturi puține. Așa a și fost!
Pești mofturoși, fără poftă de mâncare (apa caldă!) și care nu și-au trădat prezența în nici un fel!
Cronologic, sub formă unei selecții foto, lucrurile au cam stat așa: 

09:22

10:36  

12:08

12:21

12:44

12:45

12:55

13:21

13:45

13:46

14:15
 
Varianta video a partidei aici!
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu