sâmbătă, 19 august 2017

Ploaia izbăvitoare

Ploaia mult așteptată a venit. A plouat consistent și liniștit.
La scurtă vreme după trecerea ei, așa după cum mi-am propus, am luat drumul râului atât de mult drag mie. 
Urme ale ploii la tot pasul: de la căderile de pietre până la solul bine îmbibat cu apă. Cu toate acestea, pe mai departe, apa râului scăzută și extrem de limpede.
De această dată am ales să pescuiesc în porțiunea din amonte a râului și s-a dovedit o alegere reușită.
A fost o zi care a început bine și s-a sfârșit la fel de bine din toate punctele de vedere. Pe lângă peisajul de basm am avut și marea bucurie ca peștii să fie mult mai cooperanți astfel încât la sfârșitul zilei am putut să mă laud cu mai multe capturi ajunse în fața aparatului de fotografiat.
Mai jos câteva dintre cele mai reprezentative fragmente din peisaj și câteva dintre capturi.
Un montaj cu fotografiile realizate se poate vizualiza aici
 
La începutul oricărei partide de pescuit montan țineți cont de acest avertisment!
Din acest motiv am pescuit exclusiv la muscă uscată (trei modele diferite)!
Primul tău vizat, câteva lansări de acomodare...
...și primul păstrăv poposește în minciog!

Peisaj de basm, dificil
...dar ce nu face pescarul pentru mai multe astfel de capturi!?
Mă lupt cu o cascadă în trepte. Prima dintre ele.
Cea de a doua. Îmi dau seama că anii au trecut și peste mine!
Deasupra cascadelor o întinsură cu vegetație de tip tunel
Și surprize frumoase de acest gen
Întinsuri...
...și capturi
C & R 100 %! Drept mulțumire o fotografie de rămas bun
Aventura a continuat până în jurul orei 16
La fel și surprizele
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu