marți, 4 iunie 2019

Atelier - iunie 2019: "Emergeri"

De mai bine de două săptămâni asist neputincios la cum își face de cap vremea în întreaga țară...
Ploi peste ploi, vijelii, viituri!
În atare condiții, cu speranța că populațiile de păstrăvi nu vor avea prea mult de suferit din cauza stihiilor, nu mi-a rămas decât să mă retrag în fața menghinei și să confecționez noi modele de muște pe care să le testez cu proxima ocazie atunci când vremea se va îmbunătăți.
Parcurgând o căutare Google cu imagini de "emergeri - uscați", mi-au atras atenția două modele pe care mai apoi le-am confecționat în variantă proprie, cunoscut fiind faptul că-mi plac muștele ce au în componență păr de cervide.

The Grunter Emerger - dry

Cârlig: curbat sau drept, din sârmă subțire destinat muștelor uscate, #12-14
Ață de montaj: maro 8/0
Aripa: smoc din blană de elk; în varianta originală se folosește CDC
Hotspot: ață de montaj orange
Corp: quill din pană de cocoș; în variantă originală dubbing din păr de iepure - natural (nevopsit)
Hackle: pană de cocoș roșcată și pană de potârnichie
Ordinea de prezentare este și ordinea de construcție.

Challenged Mayfly Emerger - dry

Cârlig: curbat, din sârmă subțire destinat muștelor uscate, #12-14
Ață de montaj: maro 8/0
Corp: 3-4 barbule din coada de fazan, cerclate cu liță de cupru foarte subțire sau un fir glitter
Torace: 1-2 barbule de păun
Aripa: smoc din blană de elk
Hackle: pană de cocoș roșcată
Ordinea de prezentare este și ordinea de construcție.

Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu