sâmbătă, 15 august 2020

Sub semnul ratărilor

Deși știu că această perioadă a anului nu este una propice pescuitului, datorită debitului scăzut și al apei calde, nu mă pot abține să nu vizitez acest râu.
Despre ieșirea de ieri n-ar fi prea multe de spus.
Am abordat aceeași porțiune de râu. Când scriu aceste rânduri mă întreb dacă nu era mai bine să fi abordat porțiunea cea mai grea a râului! 
Apă limpede, debit scăzut, peștii ascunși prin cotloane sau în adâncimea tăurilor de unde cu greu se ridică la musca uscată.
Iar când s-au ridicat... am ratat! Ba mai mult, am avut surpriza să constat că nu am filmat toate ratările, unele fiind chiar spectaculoase...










Varianta video a ieșirii o puteți viziona aici!
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu