joi, 30 iunie 2022

Mai nimic ...

De această dată mi-am propus să ajung pe acel râu ascuns printre păduri și al cărui debit nu prea are de suferit cu toată căldura toridă de care avem parte în această vară, dar și în verile trecute.
Plecat la drum, într-o dimineață caldă, cu cât mă apropiam mai mult de râul-țintă cu atât mai multe urme ale ploii din ajun, pe care am crezut-o izolată dar care se pare c-a fost una zonală.
Urmele ploii le-am regăsit și în ușoara tulbureală a apei.
De la primii zeci de metri parcurși mi-am dat seama că ceva nu este în regulă cu drumul forestier, lucru confirmat după sutele de metrii parcurși: a fost reparat, nivelat și compactat! De necrezut! Chiar dacă pe parcursul întregii zile n-a trecut nici un camion cu lemne, acesta poate fi un semn al intensificării exploatării forestiere...
Tot după primii zeci de pași aveam să mă întâlnesc cu un grup de trei copii aflați cică "la pescuit": instalați pe marginea unui bazinet, cu lansete telescopice, fire groase fluorescente, așteptau ca-n cazul pescuitul staționar ca vreun pește rătăcit să le cadă pradă...
Nici n-am trecut bine de ei și m-au depășit, doi pe un motoscuter și altul pe o bicicletă legată de acest motoscuter!😀
După scurt timp mă așteptau pe drum, ca niște haiduci, și au început să mă descoase: de unde sunt, cu ce am venit, cât costă lanseta, dacă am prins ceva și multe, multe alte prostioare. Am avut răbdare cu ei și am încercat să le răspund pe măsura vârstei lor (aveam să aflu că au între 14-18 ani). Să le vorbesc despre pescuitul sportiv, C&R, etc. cred că ar fost de prisos... Aș fi părut un nebun de la oraș!
Mulțumiți sau nu de răspunsurile primite, și-au continuat drumul în amonte.
Nu-mi caut scuze pentru partida mai puțin reușită dar cred că într-o oarecare măsură a contat și acest lucru: pe marginea tuturor tăurilor bune crăcane, dovada trecerii tinerilor haiduci...
Revenind la partida de pescuit, prea multe n-ar fi de spus: apa deși superbă, ca debit, s-a dovedit zgârcită în capturi...
Dar consolarea a venit ca de fiecare dată dinspre darnica Natură. Verdele pădurii, ici colo galbenul florilor, fluturi, fotografii, amintiri...












Varianta video a partidei de pescuit aici! (click)
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu