vineri, 1 iulie 2022

La clean pe caniculă

Căldură mare, mon cher! vorba lui nea Iancu Caragiale.
Mi-am propus o scurtă partidă la clean pe unul din râurile din apropiere tocmai pentru a nu avea de suferit din cauza caniculei.
Ajuns la fața locului am trecut repede la fapte și nici n-am ajuns bine să mă acomodez când la capăt de leader un ditamai cleanul se zbate pentru libertatea sa. Mi-a dat ceva de furcă până am reușit să-l aduc în minciog!
O frumusețe de clean, pe care personal pe baza deschiderii ramei minciogului (37 cm) l-am estimat undeva la 35-40 cm și 1-1,5 kg!
Nu trece mult și la următorul tău, după câțiva prichindei și câteva ratări, un alt clean demn de luat în seamă poposește în minciog!
Scenariul s-a repetat și la următoarele tăuri, undeva până la ora 11,30-12, după care lucrurile s-au schimbat dramatic: tăuri mai puțin populate, cu pești apatici, cu urme serioase de braconaj (vârșă!) și de pescuit staționar intens (crăcane și diverse momeli 😀!)
Numărul capturilor dar și mărimea acestora a scăzut o dată cu urcarea în amonte, fapt ce m-a determinat ca la ora 13, pe o căldură sufocantă, să pun capăt partidei de pescuit.
Drumul de întoarcere mi s-a părut mai lung ca niciodată!








Varianta video a partidei de pescuit aici! (click)
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu