vineri, 9 septembrie 2022

Turul de rămas bun 2022 (II): Din rău în mai rău ...

Cu multă încredere că lucrurile vor sta mai bine decât la precedenta ieșire, ieri am luat calea către un alt râu.
Ajuns la fața locului aveam să dau peste o apă mai mult decât bună, iar faptul că-n mai puțin de jumătate de oră aveam primul păstrăv în fața obiectivului m-a făcut să cred că voi da lovitura.
Deșertăciune!
Avea să fie primul dar și ultimul!
Toate încercările mele de a mai păcăli vreun păstrăv cu muscă uscată au fost zadarnice.
Nici o altă prezentare, nici măcar "ciupiturile" caracteristice ale puietului... nimic!
Evident toate gândurile m-au dus către potențialul acestui râu și lipsa de implicare a administratorilor.
La final de partidă, drept consolare mi-am zis ca măcar să mă bucur și să-mi mai îmbunătățesc stilul adventure-moto pe drumul forestier. Numai bine pentru a avea ce spăla a doua zi!😉 
O mini-variantă video a ieșirii aici!











Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu