miercuri, 7 septembrie 2022

Turul de rămas bun 2022 (I): Doar trei...

După o lună august foarte călduroasă în care am marcat o singură ieșire pe un râu cu mare potențial dar care s-a dovedit văduvit de populația de păstrăvi de odinioară, locul ei fiind luat de gunoaie, mi-am zis ca sub acest titlu să fac un ultim tur în căutarea păstrăvului pe râurile aflate în atenția mea permanentă.
Din păcate această primă ieșire a turului n-a fost vreun mare succes...
Multe n-ar fi de spus! 
Exact cum îi transmiteam unui prieten ieri, la întoarcere:
pe o apă limpede dar care mă așteptam să fie mult mai scăzută, ținând cont de seceta cruntă din acest an, trei păstrăvi prinși (unul mai mic ca degetul!😀), vreo câteva ratări (dintre care una de ținut minte!) și amenințarea de final a ploii!
De remarcat, numărul mare de copaci smulși din rădăcini și căzuți peste și în albia râului față de ultima ieșire pe acest râu, semn că pe acolo a fost o vijelie mare la un moment dat... 
Varianta video a ieșirii poate fi vizionată aici!
 








Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu