vineri, 10 august 2018

Dacă-i joi e ... Cerna!

Joi, 09.08.2018, mi-am zis că e timpul să-mi încerc norocul pe apele Cernei.
Mi-am încălecat "Fiara" și am plecat spre râul cu pricina, foarte încrezător.
Ajuns la fața locului, liniște și pace: lumea încă își făcea siesta de dimineață!
Despre partida de pescuit nu am prea multe a spune: pe o apă destul de măricică pentru acestă perioadă a anului, din spusele localnicilor, am încercat să pescuiesc exclusiv cu muște uscate. Din păcate după aproape șase ore de pescuit cu amărăciune recunosc că nici de această dată nu am reușit să sparg blestemul "un păstrăv - maxim doi"!
După un debut bunicel în care, relativ repede, am prins pentru început un clenuț și apoi un păstrăv nu s-a mai întâmplat nimic notabil, doar plăcerea lansărilor medii și plutirea pe distanță lungă a muștelor... Evident parkour!










La plecare lucrurile aveau să stea cu totul și cu totul deosebit: în dreptul stațiunii și chiar mult după intrarea/ieșirea din aceasta aveam să dau peste o aglomerare cu personaje dintre cele mai diverse: de la pensionari aflați la tratament la motocicliști aflați în vilegiatură, de la români din cele mai îndepărtate colțuri ale țării la străini curioși să afle frumusețile României.
Un potențial turistic și halieutic uriaș dar foarte slab exploatat!
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu