luni, 13 august 2018

MH - creek

De prin 2015, nu este an în care să nu fi făcut o vizită râului mehedințean pe care l-am descoperit și explorat datorită bunăvoinței mai tânărului meu prieten Alin, acum mai bine de zece ani.
Împreună cu el, ieri 12.08.2018, am abordat acest râu atipic, supus presiunii și nepăsării umane, dar acolo unde populația piscicolă se încăpățânează să existe împotriva tuturor vicisitudinilor. 
Unul cu musca, celălalt cu rotative ușoare am descoperit cu multă bucurie că râul mai are păstrăv!
Chiar dacă numărul fotografiilor cu capturi este unul redus, va trebui să mă credeți pe cuvânt că a fost mai mare dar fără a fi exagerat. Capturi la care s-au adăugat unele ratări de zile mari.
De remarcat faptul că partida a decurs foarte bine atât timp cât soarele a strălucit pe cer. O dată cu apariția norilor și a primilor stropi de ploaie interesul păstrăvilor a scăzut substanțial cu toate că pescuiam pe o porțiune considerată ca fiind cu bonitate bună.














Ne-am întors obosiți dar satisfăcuți, purtând aceeași veche discuție despre situația pârâului și câte s-ar fi putut face și s-ar putea face pentru salvarea sa... Cine știe!? Poate asociația care tocmai la concesionat...
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu