luni, 6 august 2018

O altă zi în "Biroul Verde"

Pe scurt, lucrurile au arătat astfel:
- 4 august 2018, după o așteptare îndelungată, datorată condițiilor meteo neprielnice, o deplasare spre râul ce mi-a oferit atâtea și atâtea satisfacții;
- pe o apă neobișnuit de mare pentru această perioadă a anului, am pescuit în porțiunea de amonte, neexplorată în acest an, folosind, cum altfel, exclusiv muște uscate #14 (Sedgehammer și Caddis pupa);
- chiar dacă am trecut de nenumărate ori prin colțurile de natură ce însoțesc râul, acestea nu încetează să mă surprindă și să-mi ofere noi și noi perspective;
- păstrăvii s-au dovedit cooperanți și parcă mai mari ca altădată, cu mult mai mulți decât cei prezentați, astfel că la finalul zilei m-am putut declara fără rețineri mulțumit și fericit!
Imagini brute și o încercare timidă de filmare în cele ce urmează.


















Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu