joi, 18 octombrie 2018

Hai-hui prin pusta bănățeană (VI) - Roșioare de Bega Veche

După ce mi-am pierdut o zi, fără folos, vânturând apa cu streamere în căutarea știucilor, am revenit pe această apă cu dorința de a mă distra în compania roșioarelor vizualizate în vizita anterioară.
Așa că, în acestă zi de octombrie ce duce cu gândul la o vară indiană și într-un peisaj idilic de unde nu au lipsit oile, caprele, gâștele și chiar o pereche de ... lebede, m-am pus pe treabă.
La capătul leader-ului de 5X am legat un gândăcel din foam pe cârlig de #16 iar roșioarele nu s-au lăsat mult așteptate.
Distractiv, mai ales că de cele mai multe ori am pescuit la distanțe de peste 10 metri! 
Evident, nu au lipsit ratările, unele chiar spectaculoase! Dar ce mai contează când afară e cald și bine iar peștii sunt cooperanți!

















O altă ieșire reușită! Poate printre ultimele la muscă uscată din acest an ...
Mea culpa pentru lipsa minciogului dar la configurația malului ar fi fost, oricum, inutil!
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu