miercuri, 31 octombrie 2018

Hai-hui prin pusta bănățeană (IX) - "Baby-fish" și mârlițe (II)

Nu este o lipsă de inspirație în alegerea titlului! De ce?
Deoarece în această ultimă zi a lunii octombrie 2018, o zi deosebit de frumoasă și de călduroasă, am ales să pescuiesc în aceeași locație și cu aceleași streamere "baby-fish" prezentate într-o postare anterioară.
N-am zăbovit prea mult. O fotografie de ansamblu ș-am trecut la treabă!
După câteva lansări și o discuție cu un localnic hâtru trecut bine de prima tinerețe m-am hotărât să trec pe malul opus.
S-a dovedit a fi o decizie bună deoarece după câteva lansări o mârliță (știuculiță) a poposit în fața camerei foto!😀
Deoarece am pescuit fără liță (strună, etc.), am schimbat leaderul inițial și mi-am reluat lansările.
După câțiva metri și alte câteva lansări o a doua mârliță! Foto!😀
Înlocuit porțiunea de leader afectată.
Nu după mult timp a treia mârliță! Mi-am depășit recordul anterior! Foto!😀
Înlocuit întregul leader și-napoi la treabă.
Cu toate eforturile depuse, a fost ultima captură de pe malul stâng.
După o scurtă incursiune, fără rezultat, în amonte, m-am întors pe malul drept.
Câteva lansări, o ratare, o altă lansare spre locul cu pricina și ... a patra mârliță! Foto!😀
Înlocuit porțiunea de leader afectată.
După ceva timp și câțiva metri în aval, o lansare lungă, recuperare scurtă, streamerul este urmărit și atacat de a cincea mârliță! După un frumos drill, ședința foto!😀
A fost ultima captură a zilei.












Mai are rost să spun că toate capturile au fost eliberate imediat după ședința foto?! Lucru pe care ar fi bine să-l faceți și d-voastră, dragi cititori!
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu