marți, 23 octombrie 2018

Hai-hui prin pusta bănățeană (VIII) - "Baby-fish" și mârlițe (I)

În prealabil mi-am legat câteva streamere "baby-fish" și fără a ține cont de răcirea vremii și de cerul acoperit, dar bazându-ne pe prognoza meteo ce indica o ameliorare spre prânz, am plecat împreună cu prietenul Fane, cu gândul să "pedepsim" avații, în cazul meu și știucile, în cazul lui.

Baby-fish: #8, 4-5 cm
Ajunși la fața locului n-am stat pe gânduri și ne-am pus pe treabă.  
Am început să lansez pe acolo pe unde știam că se aciuează avații.
Spre bucuria mea am avut parte de niște urmăriri ale streamerului ca-n final să mă pomenesc în cârlig cu ... o mârliță (știuculiță)!😀



Parcă o dată cu scurgerea timpului lucrurile au devenit mai animate pe luciul apei, peștii făcându-și simțită prezența.
Am continuat să explorez porțiuni ale râului având parte de urmăriri și de ratări până în momentul în care o altă mârliță mi-a atacat decisiv streamerul.😀


Mi-am dat seama repede că nu voi avea parte de avați ci mai degrabă de aceste mârlițe.
Dar chiar atunci când, plin de entuziasm, mă pregăteam să prospectez celălalt mal, a început ploaia!
Și nu una obișnuită, mocănească, ci o aversă de durată!
Halal prognoză!😠
Uzi și înfrigurați, nu ne-a mai rămas decât să ne strângem echipamentul și să plecăm acasă... 
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu