vineri, 19 octombrie 2018

Hai-hui prin pusta bănățeană (VII) - Cleni de Bârzava

Nu am rezistat tentației și am dat curs invitației bunului meu prieten Fane de a merge la pescuit, cu toate că se anunțau schimbări meteo majore.
Am plecat la drum sub amenințarea ploii dar cu mult soare în suflet.
Ajunși la locația aleasă pentru partida de pescuit, ne-au întâmpinat culorile pastelate ale toamnei dar și multe "semne" ale nesimțirii așa-zișilor iubitori de natură și pescuit. Tipic!😠
Ușor, ușor, vremea s-a ameliorat, locul norilor plumburii a fost luat de un soare prietenos, făcând ca pești să iasă din apatie și să devină mai cooperanți.
Din nou a fost nevoie de lansări la distanță pentru a avea garanția unui atac, ceea ce a dus în cazul capturilor la drill-uri spectaculoase dar și la pierderea câtorva muște în vegetația bogată de pe malul opus.😉
Nu a fost o partidă care să fi excelat prin numărul de pești capturați ci mai degrabă prin mărimea lor. Lucru care, sincer vorbind, m-a surprins în mod pozitiv, făcându-mă să mă gândesc la viitoare partide în vara anului următor.
Implacabil, timpul s-a scurs. 
Sub un soare cald ne-am luat rămas bun de la râu și am luat drumul orașului.












Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu