duminică, 18 august 2019

"Challenged Mayfly" și păstrăvii

Fără a fi ceva premeditat s-a nimerit ca exact la un an de la prima ieșire pe acest râu să mă reîntorc. O coincidență și nimic mai mult, cu atât mai mai mult cu cât vizitasem râul și-n iunie!
Aceeași scurtă repriză de off-road ce avea să scoată în evidență că drumul forestier s-a cam deteriorat, dar și că o dată cu înaintarea în vârstă a crescut nivelul instinctului de conservare.
Apa mult scăzută și limpede. O încântare.
Indecis cu ce muscă să-mi încerc norocul apelez la mai noul model Challenged Mayfly - un emerger uscat.
În primă fază, păstrăvii s-au dovedit ușor apatici făcându-mă să mă întreb dacă alegerea făcută a fost cea bună. Dar o dată cu înaintarea în amonte lucrurile s-au schimbat: păstrăvii au devenit cooperanți, arătându-se interesați de emergerul uscat. 
Și au fost destui! Unii au ajuns în fața aparatului foto, pe alții i-am ratat...Alții mult prea mici au avut parte de o eliberare rapidă.
În plus, parcă, numărul celor ceva mai "răsăriți" a fost mai mare în comparație cu anul trecut.
După amiază, la întoarcerea pe jos spre motocicletă, misterul urmelor cizmelor din cauciuc imprimate în malul râului avea să se dezlege: aparțineau unui cuplu simpatic de pescari (o doamnă și un domn), trecut bine de jumătatea vieții dar care deborda de poftă de viață, cu care m-am intersectat și cu care am schimbat impresii despre muscărit minute bune.
Dacă ajung să citească aceste rânduri sper să nu se supere că i-am menționat în această postare, dar la modul sincer mi-aș dori să fiu ca dumnealor peste un număr de ani.
Punând la socoteală natura înconjurătoare, vremea deosebit de favorabilă și apetitul peștilor pot spune cu mâna pe inimă c-am avut parte de o ieșire reușită.
Dar în locul cuvintelor să lăsăm să "vorbească" imaginile!





















Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu