luni, 5 august 2019

Sunday afternoon chubs sau Clenii de duminică după-amiază

Pe nepregătite, ieri la ora prânzului, mi-a venit ideea de a face o ieșire rapidă pe unul dintre râurile tinereții mele pentru a mai vedea cum mai stă situația și pentru a pescui în porțiunea inferioară, acolo unde clenii fac legea.
De la drumul principal o scurtă repriză off-road și iată-mă la fața locului.
Cu nerăbdare, mi-am pregătit lanseta, plasând la capăt de leader un gândac din foam și pe apă!
Apă destul de mare și de limpede. Numai bună!
Nici clenii nu s-au lăsat prea mult invitați și ciupituri ale puieților au apărut de la primele lansări. De altfel, pe întreaga partidă de pescuit, ei nu și-au pierdut interesul pentru gândacul din foam dar peștii vizați au fost cei de peste 15-20 cm.
După câteva tatonări și ceva tăuri amonte rezultatele au început să apară.
Cleni ceva mai "răsăriți", demni de o fotografie, și-au făcut apariția dându-mi satisfacția unei după-amiezi reușite în natură, umbrită doar de faptul că din comoditate n-am luat minciogul...
La un moment dat am pierdut numărul capturilor, oricum acesta fiind un aspect fără importanță.
Totul a culminat la finalul partidei de muscărit când am reușit să păcălesc un exemplar în jurul a 30 cm. Ce mi-aș fi putut dori mai mult!? 
Timpul a trecut pe nesimțite, soarele trecând dincolo de culmi și amintindu-mi că mai am de făcut și un drum de întoarcere.
Stropi de ploaie m-au grăbit către calul de fier alb-albastru, dar fără a se transforma într-o veritabilă ploaie.
Pe scurt, acesta a fost filmul unei după-amiezi de duminică reușite atunci când ai ca pasiune muscăritul.   













Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu