vineri, 2 august 2019

Back in business again

Din punctul meu de vedere titlul sună mult prea pompos pentru ceea ce s-a întâmplat cu adevărat azi, dar face referire la faptul că după o îndelungată pauză cauzată de unele treburi gospodărești, pe care fie vorba între noi le-am cam amânat ani buni, am revenit în a-mi exercita pasiunea.
Pentru acestă revenire am ales râul care mi-a dat atâtea satisfacții de-a lungul anilor. 

Ajuns la fața locului în răcoarea dimineții n-am zăbovit prea mult și am trecut la fapte pe o apă deosebit de limpede și de scăzută. Din experiența anilor trecuți era de așteptat, ținând cont de dată și de canicula din ultima vreme dar în contradicție cu ieșirea de anul trecut.
Nu mică mi-a fost mirarea când abia intrat pe apă la a doua-a treia lansare
am prins acest dolofan de 25+ cm

2 în 1! Mă deplasez amonte la tăul următor și surpriză: alții doi dolofani de 25+ cm!


Câteva tăuri mai sus un păstrăv măricel și frumos colorat! Părea că totul merge ca uns!
Din păcate, spiritele pădurii au avut alte planuri cu mine pregătindu-mi o farsă: după aceste capturi, ce mi-au crescut moralul și mi-au creat iluzii, au urmat sute de metri amonte fără a avea nici un atac în ciuda tuturor strădaniilor mele... 
Doar micii alevini, zăriți ici-colo, îmi aduceau aminte că râul este populat cu păstrăvi...
Unul dintre mulții copaci doborâți de viiturile și furtunile din ultima vreme. Viituri care au schimbat și aici în amonte configurația albiei...

În sfârșit o altă captură! Din păcate a fost și ultima...
Cine știe ce uriaș jucându-se cu bolovanul și-a lăsat amprenta aici!
Chiar dacă am schimbat de două ori modelele de muscă, toate încercările mele au eșuat cu atât mai mult cu cât în amonte apa era din ce în ce mai mică... Dar ce mai contează!?
Până la o nouă postare, lansări precise și pești pofticioși!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu